Pagina's

zondag 2 februari 2014

Review Vanilla Secrets geurkaars

heeii Meiden,
ik heb vandaag voor jullie een review van de Vanilla Secrets geurkaars, Zoals jullie misschien al weten ben ik gek op geurkaarsen en met dit weer zijn zo ook nog een lekker warm. Dus zijn jullie benieuwd wat ik van deze geurkaars vind? Blijf dan maar lekker door lezen.....




Algemene Informatie over de geurkaars
De naam zegt het zelf al maar deze kaars ruikt heel erg naar vanille. De kaars is geinspireerd door de natuur. De kaars brand ongeveer 26 uur. Hij is te koop bij de big bazar voor 1,42 euro. Het merk is at home secrets of nature. Verder staat er niet bij wat de ingrediĆ«nten zijn  of meer informatie.



Mijn mening over de kaars:
De geur van de kaars is zo lekker. Hij ruikt echt naar vanille. Hij maakt me echt warm van binnen. De geur zelf is niet heel sterk maar wel sterk genoeg dat na een half uurtje je hele kamer ruikt naar de geurkaars. De geur geeft me echt een wintergevoel en de geur is zelf ook heel rustgevend. Hij is ook super cheap 1,42. 

Alleen helaas een minpuntje de vorm van het potje staat naar binnen toe en als het lontje kort is kan je je vingers branden als je de kaars aan steekt. Maar verder is de geurkaars helemaal top en hij is z'n geld meer dan waard. Mijn cijfer voor de kaars is een 8.


Ik hoop dat jullie deze review leuk vonden. 
En dat jullie er iets aan hebben. 
xoxo 
Emtenan





Geen opmerkingen: