Pagina's

maandag 3 maart 2014

Let's the spring begin! Column


Heeii Meiden,
Yess het is weer Maart dat betekend ..
De lente gaat beginnen! Weg met de winterjassen en de warme truien 
en hallo korte mouwen...



Eindelijk het weer wordt wat warmer. De zon gaat meer schijnen. De dagen worden weer wat langer. En de bloemen gaan weer bloeien.
Maart is mijn favoriete maand, het is er niet heet en ook niet koud. Lekker weer naar buiten om te zitten, wandelen en te schrijven en natuurlijk om lookbooks op te nemen!

Deze maand ben ik van plan om goed te plannen om me blog, Youtube en school goed te kunnen combineren. Ik ga proberen om minstens 1 keer per week iets te plaatsen en dit is al het eerste artikel!

 Ik ga deze maand ook veel fashion artikelen te maken en vooral veel buiten. Ik ga ook veel foto's buiten maken en natuurlijk ook buiten te bloggen, maar dan moet het weer wel wat warmer worden. Ik hoop dat het sowieso een paar graden warmer word en dat de zon meer gaat schijnen en dat het wat minder gaat regenen.

Dit was mijn column. Dit is trouwens mijn eerste column die ik schrijf.
 Ik ben het van plan om vaker te doen..

xoxo 
Emtenan



Geen opmerkingen: