Pagina's

woensdag 24 juli 2013

38 vragen tag

heei meiden,
Ik heb vandaag voor jullie de 38 vragen tag.
ik ga voortaan meer tags op me blog plaatsen.
voor en meer Random gevoel.
Dus zijn jullie benieuwd?
Lees dan maar lekker verder.....

 hoe vaak was jij je gezicht op een dag?
ik denk 6 tot 7 keer 
welke huidtype heb je?
ik heb een normaal tot vette huid
welke face wash gebruik je op dit moment?
Op dit moment was in mijn huid met een blokje zeep omdat ik heb gemerkt dat ik van m'n face wash pukkels e.d. krijg
Scrub je je gezichtshuid?
Ja, 1 keer per week
welk merk gebruik je hier voor?
Ik gebruik een zelf gemaakte scrub met natuurlijke producten 
welke dagcrème gebruik je?
Fair and Lovely dat is voor de verbrande huid en het komt uit het buitenland
heb je sproeten?
nee
Gebruik je oogcrème?
nee
heb je of had je last van acne?
niet echt acene maar meer wat pukkels en puistjes
welk foundation gebruik je op dit moment?
Ik gebruik geen foundation maar wat concealer onder m'n ogen en m'n dagcrème
en dat poeder ik af met baby poeder xD
Welke Concealer gebruik je?
Ik gebruik die van Catrice de All round concealer palet 
hij is erg fijn, maar wel jammer dat hij snel op gaat
 Weetje wat de ondertoon van je gezichtshuid is?
ik heb echt geen iedee.
Wat vind jij van valse wimpers?
Ik vind ze echt mooi voor een feestje of iets anders.Maar voor elke dag nee dat is een beetje te veel.
Wist je dat je je mascara elke 3 maanden moet verwisselen
Dat wist ik maar meestal hou ik me er niet aan want zolang je een product goed opbergt in de schaduw is het langer houdbaar. En ik gooi hem meestal weg als hij vies ruikt.
Van welk merk is je mascara?
Ik heb sinds 2 weken een nieuwe mascara van Essence I <3  Extreme 
En ik vind hem echt Super!!! Binnen kort komt een review online.
Sephora of MAC?
Ik heb zelf niets van Sephora en je kan het niet meer in Nederland kopen dus ik den wel 
MAC.
heb je een Mac-pro card?
nee helaas niet.
Welke tools gebruik je voor het aanbrengen van je make-up?
Kwasten en voor m'n dagcrème me vingers
Welke Primer gebruik je onder je oogschaduw?
de Essence I love stage eyeshadowbase
En voor je gezicht?
ik gebruik alleen een dagcrème en concealer anders word het teveel
Wat is je favoriete oogschaduw kleur?
Ik hou van Nude tintjes 
Oogpotlood of Eyeliner?
Dat is echt een moeilijke vraag want meestal als ik geen eyeliner draag
draag ik oogpotlood met mascara. En ook eyeliner draag ik ze alle 2.
Ik denk gewoon beide
Prik je vaak in je oog met een oogpotlood?
Nee gelukkig niet.
Gebruik je minerale Make-up?
Soms wel soms niet.
Welke Lipstick kleur is je favoriet?
Die is van Essence  flirty pink
het is een mooie beetje donker roze kleur met veel shimmers en hij ruikt zooo lekker 
hij moet me een beetje aan soepjes denken.
En lipglos?
Weer een Essence product ( sorry ik ben echt fan van Essence)
Essence marble mania lipgloss nummer  3 Pink twister
Wat is je favoriete blush op dit moment?
ik heb er eentje van max maar de naam is helaas niet meer leesbaar maar het is een roze blush
Koopje wel eens make-up via Ebay?
Nee, maar misschien ga ik het ooit wel eens doen.
Gebruik je liever drugstore make-up of van duurdere merken?
Ik heb liever drugstore omdat ik nog best wel jong ben dus ja.
Heb je er ooit over nagedacht om make-up lessen te nemen?
Nee niet echt omdat je kunt het net zo goed op Youtube zien. Maar privé lessen dat lijkt me wel leuk .
Ben je een beetje onhandig als je make-up aanbrengt?
Een beetje. Soms laat ik me moisterwiser vallen en dan zit het op m'n broek.
Aan welke make-up fout heb je een hekel?
Als m'n eyeliner niet gelijk zijn dat haat ik zoo erg. GRRR!
Hou je van felle make-up of natuurlijke make-up?
Nou fel is een beetje te veel voor school maar ik vind het echt mooi voor een feestje.
Maar natuurlijk is toch wel wat geschikter voor school. 
Van welke Celebirty vind je de make-up echt prachtig?
Waar zou ik beginnen? Ik heb er zoveel. Ik zou er wel een paar opnoemen:
Nicki Minaj,Katy Perry,Rihanna,Taylor Swift.
Stel je moet de deur uit, en je mag maar 1 product gebruiken welk product zal dat zijn?
Ik denk dat dat mascara zou zijn omdat het je wimpers veel mooier en dikker maakt en dan valt alle aandacht op je ogen dus valt de rest niet erg op. 
Zou je het huis verlaten zonder make-up?
Ik denk het niet want make-up geeft me meer zelfvertrouwen. 
Vind je dat je zonder make-up goed uit ziet?
Ja hoor.
Wat is volgens jou de beste make-up merk?
Ik vind Essence omdat de producten fijn zijn en het is Low Budget.
Wat vind je van make-up?
Geweldig want je kan er zoveel mee doen .


Ik hoop dat jullie deze tag een beetje leuk vonden.
Liefs,
Emtenan xoxo




Geen opmerkingen: