Pagina's

donderdag 29 augustus 2013

Dear Dairy 28 augustus 2013 Eerste schooldag op de middelbare school

heei mensen,
Ik heb vandaag voor jullie een dagboek artikel over vandaag.
Vandaag was mijn eerste schooldag op de middelbare school.
Sorry dat ik de laatste tijd niet geschreven had want ik was op vakantie en toen ik in Nederland was had ik er niet meer aan gedacht. Sorry.
Maar zijn jullie benieuwd wat ik vandaag heb meegemaakt?
Lees dan lekker  verder.

Gister ochtend had ik lekker geslapen want ik hoefde pas om 10 uur op school te zijn.
Maar mijn vriendinnen hadden allemaal een andere tijd behalve 1 die moest om half 10 op school zijn. Ik besloot met haar mee te fietsen want ik wilde niet alleen te gaan en zei ook niet.
We vertrokken om 9 uur naar school fietsen duurde ongeveer 9 min. dat valt dus super mee.
Onderweg besloten we  naar de Albert heijn te gaan en daarna richting school. Toen we daar waren had zei nog ongeveer een kwartier en ik drie kwartier. Op een moment moest zei naar haar klas super jammer want ik zat dan daar alleen tussen grote mensen. Maar toen zei wegging kwamen er gelukkig mensen die mij kende naar me toe en op een gegeven moment kwamen alle kinderen uit mijn klas op school. Met z'n alle naar de klas gelopen Super gezellig.
Daarna kregen we uitleg van onze mentor en mentrix. Kluisjes gekregen!YEEY!!! Laptop gekeregen!YEEY!!!Het was super gezellig en we hadden een leuk spel gedaan met z'n allen.Maar we moesten ook een nederlandse toets maken :(. Verder was alles leuk weg gingen chillen op de gang kantine enzo en het was super gezellig met de hele klas. We kregen echt Super veel vrijheid en we mochten alles doen wat we wouden. Dat was voor een deel mijn dag morgen komt een artikel over mijn dag van vandaag.
xoxo
Emtenan

Geen opmerkingen: