Pagina's

vrijdag 30 augustus 2013

Dear Dairy 29 augustus 2013 Tweede schooldag op de middelbare school

heei iedereen,
zoals misschien veel mensen van jullie weten is dat 28 augustus mijn eerste schooldag was op de middelbare school. En ik had ook beloofd dat ik een artikel over mijn Tweede dag op de middelbare school. Dus zijn jullie benieuwd?Blijf dan maar lekker door lezen......

Mijn dag was gewoon behalve een paar dingen dan en die ga ik jullie vertellen.
Ik fietste vandaag naar school met 3 nieuwe vriendinnen van me. Het was Super gezellig.
Op het begin kwam david (ICT'ER) van de school om de laptops te instaleren met de hele klas. Daarna mochten we 10 min. doen wat we wilden met de laptop. Ben er super Blij mee!
Daarna was het echt werken we kregen een soort o&o opdracht (ik doe Tehnasium) was wel leuk maar de kinderen waar bij ik zat vond ik iets minder. De pauze vond ik super leuk want in de kantine kwam ik mijn oude bff's Tegen Super leuk ( gelijk knuffelen enzoo net alsof dat we elkaar een jaar niet hebben gezien).
dan weer naar de klas. Wiskunde/Nederlandse toets.Daarna O&O .Toen daarna kwamen onze ouders op school om te kijken hoe het is en naar onze o&o opdrachten te zien.
Dat was mijn dag vandaag morgen komt weer zo een Artikel.
Ik hoop dat jullie deze Artikel leuk vonden.
xoxo
Emtenan

Geen opmerkingen: