Pagina's

dinsdag 3 december 2013

Some shots of my life #1




Heeii mensen,
Ik heb vandaag voor jullie een 'Some shots of my life' artikel. Ik kreeg vorige week donderdag een iedee om dit te doen aangezien ik toen een dag uit m'n leven filmde leek het me ook leuk om dit ook te doen in m'n blog in een vorm van een artikel. Zo leren jullie mij ook beter kennen 
en nemen jullie een kijkje in m'n dagelijks leven.
Dus zijn jullie benieuwd hoe mijn leven eruit ziet?
Blijf dan maar lekker door lezen..



Donderdag 21-11
Zoals jullie misschien weten ging ik met school donderdag naar een voorstelling van de vuilinsmannen in de kunstlinie. We moesten daar zelf op de fiets naar toe. Onderweg moet je 
een brug over en dan heb je een mooi zicht van het water en een stukje van het ziekenhuis.Ik besloot toe snel op de fiets een foto te maken en dat heb ik gedaan.


Donderdag 21-11
De zelfde dag had ik deze foto genomen. Eigenlijk puur uit verveling want we waren iets te vroeg dat we hadden verwacht. Ik vind zelf de lucht heel mooi blauw.

Donderdag 21-11
Nog een foto van die donderdag. Net als wat ik hier boven zij waren we iets te vroeg dus hadden we ook gewoon voor de lol m'n bff's en ik een foto gemaakt van onze schoenen.

Dinsdag 26-11
Deze week hadden we op school een daltonweek. Dan werk je voor een week aan een project. Ik had het project 'De nieuwe wildernis' gekozen. Hier voor hebben we veel leuke uitstapjes gemaakt waaronder ook deze. Hier kwamen we net uit de film 'de nieuwe wildernis'.

Dinsdag 26-11
We waren die dag eerder uit dan de rest maar moesten we wel nog naar school fietsen. Toen we op school kwamen hadden we geen zin om naar huis te gaan en bleven me vriendin en ik even chillen op school. Toen daarna hadden we besloten om naar een andere vriendin en haar tweeling zus te gaan en gingen we hun 'helpen' met hun PO. Zoals je kan zien waren we een beetje melig met de verf en zaten we aan het uit van de dag helemaal onder. 

Woensdag 27-11
Woensdag gingen we voor onze PO naar de Oostvaarderse plassen bij de kant van Lelystad.
Ondanks dat het 15- 20 min rijden was had ik voor onderweg wat ingeslagen. Een minpunt toen we daar aankwamen hadden me bff en ik wel buikpijn  en waren we een beetje misselijk.

Maar het was wel lekker moet ik eerlijk toegeven. 

Woensdag 27-11
Dit is een foto vlak bij de konikpaarden. Ik vond het geweldig zo dichtbij bij hun te zijn  vooral omdat ik zelf ook veel van paarden hou. Ik vond het ook super bijzonder om te zien dat de groep gewoon bij elkaar stond en stonden te grazen.

Woensdag 27-11
Bij deze foto heb ik de camera iets ingezoomd.

Woensdag 27-11
Dit is een andere groep die we later tegen kwamen. Hier stonden we echt heel dichtbij de paarden! Het was echt geweldig om te zien hoe ze elkaar beschermden en hoe de hengst snel merkte dat er mensen waren die stonden te kijken. Er was ook een klein zwart veulentje bij maar  die is helaas niet op deze foto te zien.

Donderdag 28-11
Donderdag was een korte dag maar wel zwaar. Het was ook heel koud en het waaide hard dus tijd voor warme chocolademelk met slagroom!
Vrijdag 29-11
Vrijdag was echt een leuke dag we hadden alleen het tweede uur les en daarna ging ik met me 3 bff's de stad in om te winkelen en een film te zien. Toen we in de bioscoop waren was er bijna niemand. Dus we gingen lekker raar doen in de zaal. Hier staat LOL die me bff's en ik hebben gemaakt en ik ben de 'O'.


Zaterdag 30-11
Zaterdag was een gewone dag ik heb gewoon huiswerk zitten maken en kijken wat ik nog voor m'n blog moest doen en me Youtube kanaal. Dit is een soort schema van wat er de komende periode online komt op m'n blog en youtube kanaal. Dus hier een kleine sneak peak.

Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden.
Laat me weten als jullie dit vaker willen.
dan zie ik jullie snel weer.
xoxo
Emtenan



Geen opmerkingen: