Pagina's

maandag 23 december 2013

Favo oude liedjes♡

Music is my life
Heeii meiden,
Ik was laatste met de bus op vakantie geweest naar Engeland, en dat duurde wel 14 uur in totaal! Maar dat kwam vooral doordat we veel tussen stopjes maakten. Maar omdat we zo lang in de bus zaten en ik graag muziek luister speelde ik me hele afspeel lijst af en daar kwam ik veel leuke oude liedjes tegen. Dus zijn jullie benieuwd? Blijf dan maar lekker verder lezen…



Ja voordat we beginnen wou ik nog even zeggen dat ik met oude liedjes bedoel liedjes die ouder dan 2 jaar zijn want ik ben niet iemand die echt van muziek houd die uit de jaren negentig dus sorry als je het verkeerd hebt begrepen.




                    
1.     Waka waka Shakira (2010)
Als eerste ‘Waka Waka’ van Shakira. Ik denk dat bijna iedereen dit liedje sowieso kent , weten jullie nog? World cup 2010 en dat Nederlans in de finale kwam. Het waren echt super mooie tijden, vooral ook persoonlijk voor mij  omdat mijn oma er toen bij ons was in Nederland en dat ze nog leefde.




2.     Love the way you lie Eminen ft Rihanna
Dit liedje moet me echt denken aan 2010 , toen we vanuit nieuwkoop (Zuid- Holland) naar Almere ( Flevoland)  verhuisde. Ik luisterde dit liedje bijna 24 uur omdat ik hem zo geweldig vond vooral omdat het met Rihanna was. En in die tijd was ik echt een super grote fan van haar.




                           

3.     Price tag Jessi J feat B.O.B.
Toen dit liedje uitkwam kende ik hem persoonlijk nog niet tot dat we op school muzieklessen kregen en de juf ons dit liedje leerde. Het was het jaar dat ik was verhuisd naar Almere. Ik vond het helemaal te gek dat we muzieklessen kregen. Ik was dol op dit liedje met mijn vriendinnen. We zongen het letter lijk echt overal. Daarna ging ik meer liedjes luisteren van Jessie J.




       

4.     Firework   Katy Perry
Dit liedje was echt een hit rond 2010. Het was echt bijna overal te horen. Ik was zelf echt ook dol op het liedje. Dit was het eerste liedje dat ik kende van Katy Perry. Later ging ik meer van haar muziek luisteren en vond ik haar geweldig.






5.     Ai se eu te pego  Michel Tello
Volgens mij kan dit liedje bijna in niemands lijstje ontbreken. ‘Ai se eu te pego’. Dit was 2 á 3 jaar gelden een liedje die aan de top stond. Dit liedje brengt heel veel herrinernigen op van groep 7, toen ik mezelf echt probeerde te ontdekken en echt mezelf wou zijn.



               

6.     Ik neem je mee   Gers Pardoel ft Sef
Dit liedje is 1 van de meeste liedjes waar ik gek op was en waar ik veel leuke herinneringen aan heb overgehouden. Toen dit liedje uit kwam zat ik in groep 7  . Dit was het eerste liedje die ik had gehoord van Gers pardoel en ik was meteen gek op hem.




               

7.     Bagagedrager   Gers Pardoel
Dit liedje is eigenlijk het zelfde als bij ‘ik neem je mee’ ik was er echt gek op en ik heb echt hele leuke herinneringen aan over gehouden.




              

8.     Whats makes you beautiful   One Direction
Oke, na dit liedje was ik echt officieel een Directioner. Ik kreeg echt een obsessie met One direction en werd echt gek op hun. Ik werd echt verliefd op hun muziek, en luisterde het echt overal . Helaas is het nu een beetje afgenomen.



                 

9.      Starships    Nicki Minaj
Dit liedje is toch wel echt altijd mijn favoriete liedje geweest. Het was altijd mijn beltoon en wekker. Ik was echt SUPER gek op dat liedje. Het was voor mij echt het perfecte liedje. Ik werd helemaal gek op Nicki Minaj en ging meer haar muziek luisteren. Ik ben echt nog steeds gek op haar muziek.





              

10.               How we do  Rita Ora
Dit liedje is niet echt super oud maar een jaartje oud, maar ik had hem toch maar in het lijstje gezet omdat het zo een throw back momentje is naar groep 8 en alle mooie herinneringen weer na boven haalt van kamp, de musical , het afscheid. Het beste jaar ever.




Toen ik die liedjes weer hoorde kreeg ik een soort van flashback naar vroeger. En man wat gaat de tijd snel. Hebben jullie dat ook wel eens?

Nou ik hoop dat jullie dit artikel een beetje leuk vonden. En als jullie dit vaker willen laat het me dan weten. En ik zie jullie snel weer!
xoxo 
Emtenan 

Geen opmerkingen: