Pagina's

dinsdag 31 december 2013

Good bye 2013, Hello 2014


Het is alweer de laatste dag van 2013. Wat ging de tijd snel!
Dit jaar is er veel verandering in m’n leven gekomen bijv. van groep 8 naar de eerste klas, ontdekken wie je echt bent. Ik heb veel geleerd deze jaar zowel op school als in het echte leven en ik kan met een happy gezicht terug kijken op 2013.


Omdat je het nieuwe jaar in gaat wil je natuurlijk voor jezelf iets beter doen dan in 2013. Ik heb een aantal voornemens van mezelf die ik ga delen met jullie. 

11.   Minder onzeker zijn
22.   Veel lol maken (meer dan in 2013)
33.   Minder mezelf bezig houden met wat andere mensen van mij denken
44.   Op tijd naar bed
55.   Sparen
66.   Meer georganiseerd zijn
77.    Minstens 1 keer per week een artikel te plaatsen op m’n blog
88.   Minstens 1 keer per week een filmpje op m’n youtube kanaal
99.   Me kamer netter houden
110. Op tijd leren en huiswerk op tijd af hebben.

Zoals je kan zien zijn mijn voornemens niet echt speciaal. Ik denk dat veel mensen ongeveer het zelfde hebben. Ik ga echt hard werken op mijn onzekerheid en om meer georganiseerd te zijn want ik merk van mezelf dat ik heel rommelig ben (en altijd al was). Daardoor heb ik geen goed overzicht , waardoor ik vaak dingen op het laatste moment doe en dat veroorzaakt laat slapen en de volgende dag erg vermoeid zijn. Het is eigenlijk een kringloop bij mij, en ik kan het eigenlijk met iets kleins voorkomen. Ik ben benieuwd of het me gaat lukken!


Natuurlijk is een motto/ quote  ook goed voor het komende jaar. Ik ben goed opzoek geweest en ik heb een toepasselijke aan mezelf gevonden en dat is “You can’t start the next chapter of your life if you keep re-reading the last one” eigenlijk kan  je een jaarwisseling inzien als een nieuw hoofdstuk van je boek over je leven. Dus er kunnen dingen veranderen, jij kan dingen veranderen, een nieuwe start dus maak er iets leuks van en geniet van het komende jaar!

Nou ik wens iedereen een fijne jaarwisseling en een gelukkig nieuw jaar! Maak er een mooi jaar van en maak ook veel lol. Ik hoop dat jullie dit artikel een beetje leuk vonden! Ik heb trouwens ook een filmpje hier over gemaakt waar in ik alles uitgebreid vertel over het afgelopen jaar, link staat aan het einde van het artikel. En ik zie jullie weer in 2014.
xx Emtenan



Link van het filmpje : http://www.youtube.com/watch?v=y5coNcdwMuY









Geen opmerkingen: