Pagina's

donderdag 9 januari 2014

Sterren Zonder Make-up #3

heei meiden,
ik heb vandaag voor jullie weer een sterren zonder make-up.
Het viel me op dat veel mensen deze artikels het leukste vinden.
Dus bij deze de derde alweer. Dus ben jij benieuwd?
lees dan maar lekker verder..




Jennifer Lawrence
Ik vind dat Jennifer er van zich zelf er al altijd goed uitziet. Ze is mooi, en knap.
En ook zonder make-up. Maar bijvoorbeeld komen haar ogen er toch mooier uit met make-up.
Maar zonder make-up ziet ze er ook stuk jonger uit en het geeft haar een neutrale look dat is ook best mooi. Het valt me ook op dat ze een mooie egale huid heeft.



Katy Perry
Bij Katy ben ik wel gewend dat ze meestal een dikke mooie eyeliner op heeft. Maar nu dus niet. Op zich is ze ook echt mooi zonder make-up. En bij haar valt me ook op dat ze een egale huid heeft.


Miley Cyrus
Ik had ooit al een keer miley behandelt maar aangezien ze is verandert leek het me ook wel een goed idee om haar nog een keer te doen. Miley heeft niet vaak extreem veel make-up op. Meestal heeft ze een mooie smokey eyelook op en een nude kleurtje op haar lippen. Maar ook zonder make-up ziet ze er goed uit.




Ke$a
Van Ke$a ben ik gewend dat ze veel make-up op heeft, maar toen ik deze foto zag viel me meteen op dat ze eigenlijk niet eens zoveel make-up nodig heeft. Ze ziet er van zich zelf ook prima uit. Ik vind haar ook zonder make-up heel mooi. En ik zie nu ook pas dat ze sproeten heeft. Ik vind het wel schattig. En ze lijkt er ook veel jonger door.


Avril lavigne
Toen ik de foto zag van Avril toen dacht ik meteen, Wat lijkt ze toch jong! En dat is ze ook. Al die make-up die ze draagt maakt haar ouder en dat is ook niet erg. Maar zo een neutrale look zou toch wel voor een keertje leuk lijken. Ondanks dat ze geen eyeliner of iets in die richting op heeft komen haar ogen toch mooi uit!



Beyonce
Ik vind dat Beyonce er alltijd gewoon er goed uit ziet. Met of zonder make-up. Bij beyonce draagt ze zowel neutrale looks of zware looks. Ik vind het persoonlijk altijd wel leuk en mooi als je afwisselt. Want dan zien ook gelijk de mensen je twee kanten.


nou ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden,
ik deed dit artikel anders dan andere keren van "Sterren zonder make-up"
dit keer schreef ik er ook mijn mening bij. Laat me ook weten als jullie dit fijner vinden of juist niet. En tot de volgende keer.
xoxo
Emtenan

Geen opmerkingen: