Pagina's

donderdag 3 april 2014

Some shots of my life # Maart


heej Meiden, 
Ik heb hier een artikel voor jullie. Dit keer is het een 'some shots of my life artikel', ik heb besloten om dit maandelijks te doen want dat leek me leuk en dan kijken jullie ook mee in m'n leven. Ook sorry dat er niks online kwam maar als je me youtube kanaal volgt dan weetje wat er allemaal is gebeurd en de reden zal ook terug komen in de foto's...


Deze maand is er veel gebeurd, waaronder ook mijn verhuizing naar Engeland. Jullie hebben er inmiddels waarschijnlijk een artikel over gelezen. Maar ja ik vind het nogsteeds heel verschrikkelijk maar minder dan eerst. Want ja je bent wel in 'Engeland' een groot land waar je veel lol kan hebben en veel kan beleven. Ik ken inmiddels al veel mensen uit de buurt en ik vind ze heel aardig, maar je merkt gewoon dat niemand hetzelfde is als in nederland.. Ik mis mijn vrienden nogsteeds heel erg..






Ik wil iedereen bedanken voor alle steun en liefde. Jullie hebben me allemaal sterk gehouden . Net als bijvoorbeeld dit filmpje, het is gemaakt van twee hele goede vriendinnen van me . Ik ken ze van de basisschool en mis ze heel erg. De link staat aan het einde van dit artikel.




Zoals jullie misschien al wisten verbleef ik de eerste paar weken bij me tante, tot het huis klaar was want het moest nog opgeknapt worden. Mijn tante woont ook in Birmingham en dit is haar wijk en ze woont in een flat en het uitzicht vind ik zo mooi. Ik kon er uren naar kijken en je word er heel rustig van.



Regen, regen en nog eens regen. Deze maand heeft het veel geregend hier in Engeland, integendeel tot in Nederland door was het ontzettend mooi weer heb ik van veel mensen gehoor. Deze foto heb ik genomen toen ik in de dubbeldekker zat onderweg naar ons nieuwe huis om me te helpen met het klussen. En brr wat was het koud.


Na veel regen komt zonneschijn! Nou voor een dagje... Het was niet warmer dan 15 graden maar beter dan al die regen. En natuurlijk als je eenmaal in Engeland bent dan moet je een foto maken in een telefooncel. Ik had daar voor heel even m'n jas uit voor een beetje een 'lente' gevoel maar ik had er na de foto gelijk spijt van.



Ik besloot ook een dagje met me broertje opstap te gaan en de buurt een beetje te verkennen bij me tante. We kwamen uiteindelijk bij een park, en daar zagen we dit mooie plaatje. Als je goed kijkt zie je een eekhoorn in de boom. Hij was echt cute en kwam heel dicht bij , volgens mij is hij echt gewend aan mensen die komen kijken.


Oke, zien jullie het goed? Ik heb deze foto genomen toen ik in de ambulance zat. Ik was opgenomen  in het ziekenhuis. Ik werd toen van Qeeun Elizabeth hospital gebracht naar Children's hospital birmingham . Wat er was gebeurd ga ik nu kort samengevat vertellen, als je het helemaal uitgebreid wil weten aan het einde van het artikel link ik het filmpje waarin ik alles uitleg. Nou ik was dus die ochtends helemaal niet lekker en ik had verschrikkelijke hoofdpijn. Ik wou toen naar de wc gaan. Toen ik naar de wc liep toen werd ik heel duizelig, en toen ik uit de wc kwam viel ik flauw. Ik was voor een paar minuten bewusteloos. En toen werd ik wakker en ik zag me tante en me moeder naast me die me optilde en toen werd me beeld zwart. Nou ze hebben me toen weer in bed gelegd en me moeder had het ziekenhuis gebeld.



Ik heb zelf echt een hekel aan het ziekenhuis. Ik voel me dan altijd nutteloos en heel ziek. Maar ik realiseerde me wel iets toen ik er lag. Eigenlijk ben ik gewoon gezond en veel andere kinderen niet en dat zal ook zo voor hun blijven. En ik kan straks weer gewoon weg maar hun liggen daar en die dromen op een gezond leven en dat ze gewoon naar huis kunnen en weer gewoon kunnen leven. En ik die gezond ben, zit me hele leven te verpesten omdat ik verhuisd ben. Terwijl ik juist blij moet zijn met alles wat ik heb. Misschien wil ik wel heel graag terug en mis ik me vrienden heel erg, maar het leven gaat door en ik moet mee met het leven. En kom op ik ben tenslotte wel in Engeland wel een heel gaaf land. En dat heeft me inzicht op alles heel erg verandert. En de manier hoe ik naar het leven kijk.


Dit is echt een random foto die ik van me benen heb genomen toen ik op de ijskast zat bij me neefje. Ik ben gewoon zo blij dat ik weer gewoon kan lopen en niet zoals vroeger weer in een rolstoel hoefde. Ik  heb zelf ook heel veel leuke dingen gedaan en ik ben van plan om heel veel leuke dingen te gaan doen. Jullie zullen veel foto's tegen komen in de volgende 'Some shots of my life' van april. 

Dit was mijn artikel en ik wil nog iedereen bedanken voor alle steun en liefde. Ik heb echt heel veel eraan gehad en elke reactie raakte me heel erg. Ik ben gewoon heel blij dat ik jullie heb.
Ik ga de komende week (echt) heel veel bloggen. Want ik heb ook echt heel veel inspiratie en ideeën. 
xoxo
Emtenan 

Link van de video van mij twee vriendinnen : https://www.youtube.com/watch?v=n02e_UXYXI8
link van mij video : https://www.youtube.com/watch?v=DfUbIARchkU







Geen opmerkingen: