Pagina's

maandag 7 april 2014

Celeberties on the Red carpet # Selena Gomez



heej meiden,
Ik had in maart beloofd om veel artikels te schrijven over fashion. Maar zoals jullie weten wat er allemaal is gebeurd kon ik er niet aan toe komen. Dus ik besloot om het maar deze maand te doen. Ik start vandaag met dit artikel met 'Celeberties on the red carpet' en deze keer nemen we een kijkje bij Selena Gomez..






Ik begin met de linker jurk. Dit is een goude jurk van de Emilio Pucci fall 2014 colletcion. Deze jurk droeg Selena bij de Oscar's. En ze verbaasde iedereen met haar mooie jurk en viel ook meteen heel erg op ( ook voor Justin Bieber ). Ze zag er echt fabulous uit. Ik weet niet of het bij het model hoort of dat Selena het heeft laten maken maar je merkt verschil tussen de twee jurken dat de ene is laag uitgesneden en de ander helemaal niet. Ik vind persoonlijk dat het heel mooi staat bij Selena en het past ook heel erg mooi bij haar figuur.




Dan als tweede deze chique rode jurk met hele mooie details. Het is de Dolce & Gabbana Jewel Embroidered Lace Dress Fall Winter 2014.  Hij heeft echt hele mooie details vooral bij de taille. Het laat mooi het figuur van Selena duidelijk zien. Hij is wat wijder bij de mouwen, maar dat staat opzich ook heel leuk. De jurk is groot eendeels gemaakt van kant , dat is goed te zien op de linker foto. Je hebt ook niet veel accessoires nodig, sowieso geen ketting want de steentjes op de jurk maken het helemaal af. 


Dan deze super basic witte jumpsuit die Selena droeg naar de Hollywood Stands up to Cancer. Het is zoals je kan zijn een jumpsuit met cut outs bij de taille, en ook bij de rug. Ik vind de jurk heel glamorous , maar het is ook heel basic . Ik dacht op het begin dat het een jurk was maar het bleek gewoon een soort jumpsuit te zijn. Wit is heel basic en daarom heeft Selena het gecombineerd met een vrij opvallende gouden armband. Ik vind het heel mooi en ook heel basic echt iets voor aankomende zomer.


Afgelopen week konden we allemaal zien hoe Selena Gomez bij de Kids Choice Awards 2014 de prijs won voor beste vrouwelijke zangeres. Ze gaf een mooie speech en zag er ook weer heel mooi uit. Ik kreeg een heel zomers uit en ik kreeg er gelijk een zomer gevoel van. Ze had een jurk aan met een bloemachtige print, en aan de onder kant een geel randje met daarboven nog bloemetjes. De jurk komt trouwens uit de  Dolce & Gabbana spring 2014 colletie. 

De reden waarom ik Selena Gomez heb gekozen is omdat ik haar outfits heel erg verschillen. Van casual naar chique en dat vind ik ook heel leuk. Ik hop dat jullie dit artikel leuk vonden.
xoxo
Emtenan









Geen opmerkingen: