Pagina's

woensdag 9 april 2014

Then & Now #1


heej meiden,
Ik kwam pas geleden op het idee, ik heb geen idee hoe. Om artikels te gaan schrijven over celeberties en dan in foto's vergelijken hoe ze er vroeger uitzagen en nu. Soms zie je bijna geen verschillen, maar soms ook wel hele grote veranderingen. Bij deze komt er dus ook een soort van nieuwe 'serie' op m'n blog.  Ik behandel vandaag 6 celeberties...




Zac Efron
Als eerste Zac Efron , de linker foto (waar op hij jong is) is genomen toen hij op de middelbare school zat. Hij had toen nog lang haar en geen beugel gehad. Je merkt trouwens wel dat het gebit van Zac Efron nu veel rechter staat. Verder heeft Zac Efron ook z'n haar geknipt, meer maar verschil zie ik niet. Het blijft nog steeds die knappe acteur.



                                                             Selena Gomez
Awhh wat is ze toch schattig op die foto. Deze foto is genomen toen Selena Gomez 11 jaar was en auditie deed voor een rol bij disney channel. Ik merk niet veel verschil tussen de jonge Selena en de Selena van nu. Alleen is de Selena van nu wat vrouwelijker. Maar goh dat gebeurt toch bij elk meisje wanneer ze ouder word. 



Ke$ha 
Mijn eerste reactie was toen ik deze foto zag: Waat? is dat Ke$ha? Nee dat kan niet. Woow! mensen wat is ze verandert, ik had nooit geweten dat ze er zo vroeger uitzag ( deze foto is trouwens genomen op de middelbare school). Het haar is volgens mij nog steeds wel gewoon het zelfde , alleen jammer dat die foto zwart/ wit is want het is niet zo erg duidelijk. Maar Ke$ha is echt verandert!



Drake
Drake is ook een van de celeberties die niet heel erg is verander. Je ziet nogsteeds het zelfde gezichtje , en ogen. Alleen nu met een snor en een baard. Hij is niet veel verandert. 



Ariana Grande
Awhh die foto! Ze staat er zo cute op. Ik vind Ariana nu al cute laat staan op die foto. Awhh! Ariana is ook niet veel verander. Alleen natuurlijk dat vrouwelijk worden en een andere haarkleur. Het enige wat ik nu kan zeggen is Go Ariana!



Harry Styles
Awhh ! Wat is Harry Styles toch cute. Als je die foto ziet weetje gelijk dat het Harry. Nog steeds zelfde oogjes, gezichtsvorm en al die dingen. Allen nu met een snorretje en een baard. Maar wat mij opvalt bij de linker foto is: Waar zijn de krullen? Zou kleine Harry toen nog geen krulletjes hebben gehad.


Dit was mijn artikel. Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Voortaan komt er zo een artikel maandelijks online. 
xoxo
Emtenan




                                                         




Geen opmerkingen: