Pagina's

zondag 7 september 2014

Some Shots of My Life #Augustus



Sorry Guys dat ik zolang ben weg geweest. Maar ja daar kom ik weer met het excuus van iedereen , tja school he... Maar geloof me ookal was het het einde van het jaar, ik moest wel echt heel hard door bikkelen. Vooral ook omdat we de eind toets van het jaar hadden en ik dus totaal niet wist wat ze hadden geleerd, en ook de taal enzo . En Ramadan mensen , ooh wat was ik moe. Maar anyway ik ben er weer ! En ik zit bomvol met ideeën.  
Dus vandaag heb  ik jullie zoals altijd aan het einde van een maand : Some Shots of My life.



Voor Ramdan was ik echt goed bezig met sport. Op school sleepte ik wat medialies binnen , en buiten schooltijd ging ik naar de sportschool of even joggen. Alleen toen Ramadan kwam en ik had toen ook nog school had ik er echt geen energie meer voor . Ik vond het echt heel jammer. Gelukkig na Ramadan ging ik gelijk weer lekker sporten. Deze foto heb ik op een boomstam genomen in het bos. Ik vond het wel een leuke pose . hihi..


Ik had opeens heel veel zin om een moodboard te maken. Dus ik ging even naar Cannon Hill Park naar de Mac om wat magazines en folders te scoren. ( nee mac in niet de macdonalds , daar hebben ze een soort van museum genaamd mac ) Zeker trouwens een aanrader als je een keer in Birmingham bent om naar Cannon Hill Park te gaan. Het is daar immens groot, en je kan daar van alles doen.


 WAAAAT? TruestoryASA NAAR BIRMINGHAM? CANNON HILL PARL?! OMGG
Deze foto hadden we genomen toen we in de rij stonden voor de iets van de 4de keer om op de foto met Adam Saleh & Sheikh Akbar te mogen. De eerste 3 keer gingen helaas mis :(


Geen woorden voor deze foto <3 AWHHHH!!! Ik ben er echt nog steeds heeeeeeel blij mee. We hadden echt geluk want heel veel mensen konden helaas niet op de foto :( Voor meer pics en video's check out my instagram @httpemtenan



Die milshakes <3 Geen woorden voor! Zoo lekker en zooo goedkoop! Ik ben daar al zo vaak geweest dat de medewerkers me gewoon kennen nu. Ik ben echt addicted geworden aan deze milkshakes <3


Rip Robbin Williams 
Ik vind het echt zo jammer dat hij dood is :( Ik heb echt al mijn kinderprogramma's aan heb te danken .... Rest in peace :(


Ook deze maand ging ik lekker naar Egypte. Even mijn vader weer zien en vakantie vieren. Ik heb daar echt heerlijk genoten. Er komt zeker nog een photo dairy van, dus daarom heb ga ik jullie nu niks meer laten zien. Get Excited!

Ik hoop dat jullie deze Some Shots of My Life van deze maand leuk vonden. Er ik had leuke dingen gedaan. Er komt nog een photo dairy van mijn vakantie aan. Dus hou mijn blog vooral in de gaten.

xoxo 
Em








Geen opmerkingen: