Pagina's

zondag 4 mei 2014

Some Shots of My Life #April


Heejj,
April is weer voorbij en dus tijd voor een nieuwe 'Some Shots Of My Life'. Deze maand is er niet veel bijzonders gebeurd , maar het was wel een leuke/ gezellige maand.. 
Dus zijn jullie benieuwd? Blijf dan maar lekker doorlezen...




Deze maand begon heel feestelijk. Mijn moeder was jarig, en voor haar hadden m'n neef en ik een suprise party georganiseerd die heel erg geslaagd was. En we hadden met de hele familie/ kennissen veel lol gehad.



Deze maand had ik ook mijn kennismaking gesprek op school. Het ging goed gelukkig. En het zijn hele leuke mensen en ook heel grappig. De leraren zijn ook jong van geest en dat maakt het ook nog leuk.


Dit is ook nog een ander gebouw van de school. M'n school is best wel groot. En het heeft wel liefs 6 gebouwen. Ik ben echt benieuwd of het me gaat lukken om de weg te vinden.

'But First let me take a selfie'. Hahaha , toen me vriendin deze foto namen waren we in de Forever 21. Ik heb deze vakantie echt veel leuke dingen gedaan. Van cake bakken tot van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat in de stad lopen , logeren en ga zo maar door. Het was echt super leuk / gezellig.


Verder hadden we deze maand ook een familie & goeie vrienden bijeenkomst. Toen ging ik met mijn nichtje en goeie vriendin het bos in. En wat hadden wij gelachen, het was zoo gezellig en ook grappig want het had die dag daarvoor geregend en toen was het bos nat en geleden we allemaal om de meter uit xD.

Dit waren mij 'shots' van deze maand. Sorry dat het niet super veel zijn maar ja er gebeurde ook niks leuks ofso. Het heeft deze maand voornamelijk veel geregend maar okee.

See you next time.
xoxo
Emtenan



  










Geen opmerkingen: