Pagina's

dinsdag 3 juni 2014

Some Shots of My Life # Mei


Het is alweer Juni mensen, wat gaat het jaar toch snel. Over 1 maand ben ik jarig en word ik 14, ik kan het haast niet geloven de tijd vliegt echt voorbij. Ik kan het me haast niet voorstellen hoe ik er in de toekomst uit ga zien, en hoe ik dan ben , en waar ik dan leef , en met wie? 

Maar genoeg over dat allemaal , laten we gewoon verder gaan de ' Some Shots of My life '




Deze maand begon met regen en veel onweer. Het was dus veel binnen blijven , gelukkig ben ik wel een soort van 'binnenmens' , maar ja de grijze lucht geeft wel een somber gevoel. Maar het goeie was dat ik veel tijd had om te bloggen en aan youtube te werken.



Even een foto tussen door van mijn Henna Tattoo . Ik heb hem zelf gemaakt en het is super simpel om te doen. Ik denk dat ik er wel nog een artikel van ga maken met how- to en tips en tricks! Laat even weten of dat je misschien interesseert. Even voor de mensen die het niet weten. Een Henna Tattoo is een soort van tijdelijke tatoeage . Het blijft zo een ander halve week tot twee weken zitten. In de binnen kant van mijn arm staat trouwens mijn geboorte datum in het Romeins.



Net toen het eindelijk mooi weer werd , werd ik ziek. Iedereen was lekker buiten , ijsjes eten , spelen , naar het zwembad en ga zo maar door. En daar zat ik dan , achter mijn laptop op bed met wat noedels. Al moet ik wel eerlijk toegeven dat die noedels echt lekker waren. Ik vermaakte me ook met een aantal fims en zo kwam ik mijn dag door. 



Oke , volgens mij ben ik echt een van de laatste die over het boek 'The Fault In our Stars' begint. Ik weet het mensen , ik ben er inmiddels best wel laat mee. Maar ja, ik heb het boek bestelt en ik ben er heel erg benieuwd naar. Ik heb hem in het Engels dus voordat ik het boek uit heb duurt het nog wel even. 



Er werd mij veel aangeraden door mensen dat ik naar iDesserts moest gaan. Het is een soort van Bart Baker maar dan in Engeland. Als eerste toen ik in die winkel kwam. woow mensen ik schrok echt. Het was daar zo chique en er werd luxe bediend en alles zag er zo lekker uit. Ik kwam daar eigenlijk omdat ik een milkshake wou proberen van hun omdat iedereen dat heel vaak aanraadde. De milkshake smaakte  echt god-e-lijk!! Het was netals er een hemel op mijn tong was. Ik had trouwens de kitkat smaak geprobeerd. Later die dag kwam ik terug voor nog een milkshake en een wafel.



Even een random foto van mijn vriendinnen en ik , we waren in het park en het was zoo lekker weer. We hebben echt lekker genoten en zijn daarna lekker wat ijsjes gaan halen.





Dan nu een foto van een paar gesneden appelen, ik denk nu zeker dat mensen gaan denken van he? Emtenan wat bedoel je hier mee. Nou wat ik hiermee bedoel is , en wat ik hiermee wil bereiken is , dat ik wat gezonder wil gaan eten en veel minder wil gaan snacken en meer gaan bewegen. Ik ben iemand die echt de hele dag door tussendoortjes eet , en dan vooral ongezonde tussendoortjes natuurlijk .. Ik ga daarom ook veel nieuwe recepten proberen en als er iets uit springt dan schrijf ik er wel een artikel over.


Dit waren alweer de Shots van Mei. Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Heb jij nog iets leuks gedaan of wil je nog iets kwijt, zet het dan gerust in de reacties.

xoxo 
Emtenan










Geen opmerkingen: